Csatlakozz a veszprémi kettlebell edzésekhez!

Túlsúly, hátfájdalom, ülőmunka, rossz közérzet, alacsony motiváció?

Reggeli és esti csoportos edzések heti 9 időpontban, funkcionális személyi edzések reggel és délutánonként. Folyamatos kezdőcsoport indulások!

Milyen előnyökkel jár Neked ha csatlakozol a csapatba?

  • hát és derékfájdalmak megszűnése
  • Fogyás, javuló erőnlét és közérzet
  • Csoportos edzések remek hangulatban
  • Reggeli és esti edzések motiváló közösségben
  • Ülőmunka okozta „károk” helyreállitása
  • Szakszerű edzéstervezés és tanácsadás
  • 8 év oktatási tapasztalata
 

Bármilyen kérdéssel keress nyugodtan, szívesen segítek!
Itt megtalálsz:

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagramm

Olvass bele a tanulók véleményeibe az edzésekről:

"Már fél éve járok István edzéseire és rengeteget fejlődtem, és erősödtem ez alatt. Korábban sosem gondoltam, hogy kettlebellel is fel lehet készülni egy 10 km-es futásra, pedig de! István nagyon profin és változatosan rakja össze az edzésterveket, így sosem unalmasak az órák, és a csapat is szuper. :)"
- Irén -

"2016 tavaszán ismerkedtem meg Istvánnal és a kettlebell-el. Már az első edzés után éreztem, hogy ez más lesz, mint amit eddig próbáltam vagy csináltam. Az edzések pörgősek, vidámak, kellően átmozgatnak és mindig van benne egy csavar ami különlegessé teszi, így sose unalmasak az edések. Csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy jöjjön el és próbálja ki."
- Kristóf -

"Ülőmunkát végzek, így fontos a megfelelő edzésforma kiválasztása számomra. Eddig konditeremben súlyzós edzéseket végeztem, amivel teljesen merev fizikumot szereztem. Amióta István edzéseire járok, azóta teljesen elmúlt a hátfájásom, és sokkal hajlékonyabb lettem."
- Péter -

"2018 év végén éreztem, hogy változtatnom kell az életemen. Rendszeresen fájt a derekam, hamar kifulladtam, plusz kilók. Nem voltam elégedett magammal. Karácsonyra feleségemtől személyi edzést kértem. Hosszas keresgélés, utána találtunk rá Istvánra. Az elején az edzések nagyon kimerítettek. István mondta, hogy tart csoportos Kettlebell edzéseket is, hetente 3x reggel is, ami nagyon jól igazodik jelen életvitelemhez. Kipróbáltam, megszerettem. Az edzések jó hangulatban telnek, változatosak. Az erőnlétem egyre jobb és a közérzetem is. A kitartásom sokat javult. Mindeninek csak ajánlani tudom."
- Nándi -

"Lassan egy éve járok a veszprémi csoportos kettlebell órákra. István figyelmessége és hasznos tanácsai révén ez idő alatt mindig sikerélménnyel, sérülésmentesen, de kellőképpen kimerülten távoztam az edzőteremből. Az edzések változatosak, lendületesek - a 60 perc szinte mindig meglepően gyorsan elrepül. A jókedélyű csoportnak, a figyelmes edzői útmutatásnak köszönhetően a kitartásom nem lankadt a hónapok során, így azoknak is csak ajánlani tudom az edzéseket, akik hozzám hasonlóan esetleg nehezebben köteleződnek el egy-egy edzésforma mellett."
- Réka -

"Az edzések változatosak: mind kettlebell, mind trx és saját testsúlyos gyakorlatokkal is dolgozunk. István tesz róla, hogy ne legyen két egyforma edzés. Velem István ismertette meg és szerettette meg a kettlebellt. Már el sem tudnék képzelni egy súlyzós edzést kettlebell gyakorlatok nélkül. Hatása tagadhatatlan. Mióta ezeket a gyakorlatokat végzem, érzem magamon, hogy erősödtek a core izmaim, ami a stabil, egészséges test alapja.
- Zoltán -

"Fél éve már, amikor elmentem az első személyi edzésre Istvánhoz, azóta magamhoz képest sokat fejlődtem. Az edzések, a feladatok változatosak, személyre szabottak. Nekem az egyik térdemmel voltak gondjaim, sokszor fájt, de a különböző gyakorlatokkal, amiket csináltam Istvánnál az edzésen, nagyon szépen rendbe jött. A csoportos edzések pedig jó hangulatúak, no meg kemények. Mindenkinek ajánlom, aki erősödni/formálódni szeretne egy profi edzővel, aki vigyáz rá :)"
- Adél -

"Istvánhoz 2-3 hónapja járok. Nemcsak Kettlebell edzésekre, hanem személyi foglalkozásokra is. Betegségem miatt nem mindenre edzhetek teljes erőbedobással. István minden edzés előtt megkérdezi hogy vagyok, és az alapján állítja össze az edzést. Mióta hozzá járok nagyon sokat fejlődtem, és kitartóbb lettem. Szóval nagyon köszönök mindent, és örülök hogy végre egy olyan edzővel dolgozhatok, akinek minden tudása meg van ehhez a szakmához. Szívből ajánlom mindenkinek, aki szeretne egy kicsit fogyni, aki formában akarja magát tartani, vagy annak, aki újra a régi fényében szeretne ismét tündökölni. :)"
- Szandi -

"Nagyjából másfél éve járok Istvánhoz kettlebellre, leginkább az ülőmunka okozta derék- és hátfájás enyhítésére. Azért esett a választásom pont a kettlebellre, mert sokat olvastam a pozitív hatásairól, valamint István bemutatkozása is szimpatikus volt. Az első néhány edzés elég fura volt, nem voltam hozzászokva ilyen fajta feladatokhoz. Idővel éreztem a pozitív hatásait, miután már megtanultam a feladatok helyes elvégzését. Az edzések elég kemények tudnak lenni, kicsit mindig meghalunk a végére, de mindig várjuk a következő alkalmat :)"
- István -

"Már több mint 1 éve, hogy járok Istvánhoz Kettlebellre. Az ülőmunka és a mozgászegény életmód miatt gyakran fájt a derekam, és romlott a testtartásom. A kezdeti időszakban edzés közben fájt a derekam, ezt jeleztem Istvánnak aki külön egyedi(súly nélküli) gyakorlatokat adott. Elmondhatom, hogy a folyamatos edzői segítségnek, és a rendszeres edzésre járásnak köszönhetően teljesen megszűnt mindenféle hát,- és derékfájdalmam, és sokkal jobban érzem magam a bőrömben. Külön szeretném kiemelni a reggeli edzésekre járó jó hangulatú barátságos társaságot. Nagyon feldobják a srácok az ember napját! Bárkinek jó szívvel merem ajánlani!"
- András -

http://kettlebellveszprem.hu/az-edzes/velemenyek

Sikertörténetek:

Edzésképek

Kettlebell mellett rehabilitációval, és sérülésmegelőzéssel is foglalkozok:

Mitől hatásos, már ha valóban olyan hatásos, ez az egyszerű sportszer?
Miben tér el a kettlebellezés hatása a hagyományos súlyzós edzésektől?

Mivel a tíz vagy éppen húsz-egynéhány kilós golyókat nem tengelyüknél, hanem a súlypontjuktól távol eső „fülüknél” kell megfogni, mozgatásuk (különösen a ballisztikus, azaz a „lengetős” gyakorlatoknál) a test szinte valamennyi izmát igénybe veszik.
Ha edzés közben több izom dolgozik, az azt jelenti, hogy a több izom több kalóriát használ el.
Továbbá a hagyományos testépítés egyes izomcsoportok izolálása és a test meghatározott részén az izomtömeg növelésére koncentrál, a kettlebell gyakorlatok ezzel szemben egységként tekintenek a testre és inkább szálkásítanak, robbanékonyságot és állóképességet növelnek a különböző gyakorlatokkal.

Hogy is tudnám összefoglalni hatásait?

Ballisztikus gyakorlatai kiváló erőnlétet adnak, míg súlyzó mivoltából eredendően az erőfejlesztés terén is hódít. Ez természetesen nem valósulhatna meg a Stongfirst rendszer nélkül, mely mögötte áll és kiterjedt figyelmet fordít olyan dolgokra, mint a mélyizmok(core) megerősítése, a gerincvédelem, és a biztonság.

Maga az eszköz egyszerű, de a lehetséges mozgáskombinációk száma szinte végtelen. Külső szemlélőként úgy tűnik, hogy egy vasgolyót lóbálnak céltalanul maguk körül az érintettek. Minden izomcsoportot megmozgató edzésvariáció létezik, amelyeket egészséges életmóddal párosítva valóban gyors eredményre számíthatunk!
Hozzáértők szerint nagyszerűsége éppen az egyszerűségben rejlik.

Magamról röviden:

2009-ben ismerkedtem meg a vasgolyókkal Budapesten, mivel meguntam a több éves konditermi monoton, és unalmas edzéseket.
Valami újdonságra vágytam, és meglepődve tapasztaltam, hogy a több éves sport múlt után olyan izmokat éreztem amikről eddig nem is tudtam(törzs).
A lelkesedés töretlen volt, így 2011-ben letettem a kettlebell instruktori vizsgát, és azóta is folyamatosan oktatok Veszprémben és Székesfehérváron.
Közben a TF-en is befejeztem az edzőképzést, de a tanulás nem áll meg, évente vannak szemináriumok és továbbképzések, amikre lelkesen eljárok, blogom írok róluk:

Szabadidőmben rengeteget olvasok, és az önfejlesztés az élet minden területén fontos számomra.
Szeretek túrázni, és kirándulni a természetben, 2017 februárban sikerült feljutnom a Kilimandzsáró 5895 méteres csúcsára.

 

 

Ha kíváncsian várod, mikor jön el az a pillanat amikor végre elkezdheted megvalósítani az álmaidat(egészség, testtartás, külső, közérzet),
NE várj tovább!
Az a pillanat MOST van itt!

Nincs mit vesztened, tegyél egy próbát, ismerd meg az edzést és a csapatot!

Én annyira hiszek az eszközben és az edzések hatékonyságában, hogy egyedülálló módon még pénzvisszafizetési garanciát is vállalok!

Annyit kell csak tenned, hogy egyben megveszed a 3 hónapos bérletet, és részt veszel az edzések 90%-án!

Csatlakozz, egy jó hangulatú és motiváló Kettlebell kezdőcsoportba!

Órarend

Kérdés esetén keress bátran!

Edzésen találkozunk!

 

üdv,

Pribék István
SFG1 Kettlebell instruktor, FMS és KAATSU specialista

Ground Force Method Level II. Oktató 
Prevenciós és Gerincbarát edző
Tel : 0670-360-26-53
https://www.facebook.com/kettlebellemotion
Blog

  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagramm