"Ha nincs célod, soha nem is fogod elérni!"
Pribék István Kettlebell Instruktor
Tel: +36703602653
Email: kettlebellveszprem@gmail.com

Kinek ajánlom

A kettlebell manapság lassan olyan, mint a foci. Mindenki ért hozzá, vagy legalább teljes meggyőződéssel állítja, hírdeti magáról. A nagyobb probléma, hogy sokan így is állnak neki oktatni ...

Az SFG - Strongfirst rendszer amit oktatok, úgy lett megalkotva, hogy a tanulás folyamata során fokozatosan növeljük az edzések intenzitását, így mindig felkészít a következő lépcsőfokra. A rendszer ami megkülönböztet más „hobby” oktatóktól, abszolút kiemelve kezeli az egészséget és a biztonságot, valamint a betegségek, sérülések kialakulásának megelőzését, amennyiben pedig már kialakult (pl: gerinc vagy hátfájdalmak a rengeteg üléstől) akkor azok rehabilitációját.

Akkor Kinek ajánlott?:

Sok ember szívesebben jár csoportos órákra, inspirálóan hat rájuk ha látják, hogy a teremben nemcsak ők izzadnak és a közösen végzett edzés is élvezetesebb, motiválóbb, a jó hangulatú edzéseken. Mivel a csoport létszáma korlátozott, ezért megmarad a személyi edzés jelleg és mindenki megkapja a szükséges edzői figyelmet!

Nőként sem érdemes fejvesztve menekülnöd ezen súlyok elől: a kettlebell kiváló eszköz a fogyásra vágyóknak, alakformálást biztosító hatását már számtalanszor igazolták. Éppen ezért egyre több nő ebben a sportban találja meg a saját útját!

HA NŐ VAGY!

  • alakformál és testsúlyt optimalizál a kettlebell edzés
  • fogyaszt, ha a táplálkozás is rendben van a sport mellett
  • erősebb leszel, de nem „nagydarab” , javul az erőnléted
  • a mozgás endorfint termel, azaz boldoggá tesz!
  • a tartásod és önbizalmad helyreáll
  • kompenzálja az ülő életmód miatt beszűkült mozgástartományt
  • az izmok újra ruganyosak lesznek, a hajlékonyság megnő

FÉRFIAKNAK IS ITT A HELYE!
 

  • ha eddig hiányzott a húzóerő és motiváció az önálló edzéseidből
  • folyamatos edzői felügyelet, így Neked csak a végrehajtásra kell figyelned
  • itt tényleg erős leszel, 40kg-ig találsz kettlebelleket a készletemben
  • az izmos test és kockás has a kettlebell edzésekkel többé már nem álom
  • túlsúly, cukorbetegség, életkor és állóképesség sem lehet kifogás
  • soha nem késő elkezdeni, lásd Sikertörténetek!

Összefoglalva:

Minden 18. életévét betöltött fiatal elkezdheti az edzéseket, ha az egészségi állapota is megfelelő, de különösen jó azoknak, akik:

  • különböző derék- és csípőproblémáktól szenvednek
  • monoton ülő, vagy állómunkát végeznek
  • szeretnének fogyni, erősödni, átalakulni
  • ajánlott a súlyzós edzés kedvelőinek, akik szeretik a változatosságot és nem csak gépeken akarnak edzeni
  • a más sportágakat művelőknek kiegészítő edzésként, erősítésként, állóképesség növelésére

Szóval akkor mindenkinek? NEM!

Nem való neked, ha olyan egészségügyi, elsősorban szív- és érrendszeri ill. mozgásszervi problémád van, ami miatt az orvosod eltilt tőle.
Igaz, a kettlebell bizonyos betegségek, sérülések után a késői rehabilitációban sokszor kiemelt szerepet kap, de ez egyedi elbírálást és szakorvosi felügyeletet igényel.
És akkor sem, ha nem fűlik a fogad a kemény munkához. Ha nem tudod/akarod elkötelezni magad a céljaid mellett. Ha nem szereted megfizetni a dolgok árát, a kiskapukat, kibúvókat keresed. Ha az életedet javarészt azzal szereted tölteni, hogy megmagyarázod, mit miért NEM csinálsz mert a könnyebb út a példa…
Mint az életben mindentől, a kettlebelltől is csak aszerint remélhetsz eredményeket, amit és amennyit hajlandó vagy belefektetni.

Ha mindig a tökéletes körülményekre vársz, hogy elkezdj edzeni, soha nem éred el a képzeletbeli célvonalat!

Jelentkezz: kettlebellveszprem@gmail.com